Gepubliceerd op 02 maart 2013,   Categorie: Cultuur,   (0) reactie


tekst Belgian Cowboys

Audrey Hepburn

Er zijn vele manieren om chocolade te verkopen, je kan de hulp van gorilla’s inroepen of je kan – reeds lang overleden – celebrities inhuren. Galaxy heeft voor de nieuwe ad van hun chocoladereep Audrey Hepburn terug tot leven gewekt. Hoewel het resultaat indrukwekkend is, bekruipt je tijdens het kijken toch ook een ‘uncanny’ gevoel. Het productiehuis was initieel van plan met een boy double te werken, maar heeft uiteindelijk toch besloten om voor een volledig digitale versie te gaan van de – zoals steeds – charmante dame.

Het resultaat doet een beetje denken aan de film S1mone, met Al Pacino, over een regisseur die beslist om zijn actrice te vervangen door een digitale kopie. Audrey heeft een iets eenvoudigere rol in de reclamclip; ze zit te wachten in een bus, die vastgelopen is in het verkeer, ergens aan de Middellandse Zee, om dan gered te worden door een lokale bink in een cabriolet, onder het genot van de desbetreffende chocolade.


 
 


 
 
 

Schrijf een reactie


E-mail adressen zijn niet publiekelijk zichtbaar.

Current day month ye@r *

 
 
 

MEER NIEUWS

 
 
Op liwwadders adverteren?

LAATSTE NIEUWS
POPULAIR NIEUWS
Mercurius denkt na over vervolgstappen

11 april 2014, 6 reacties


Horecaman Corné van den Erve: Jeugd..

17 april 2014, 5 reacties


Rimmer Mulder: Machthebbers verkondigen hún..

01 april 2014, 5 reacties


Welk probleem wordt er met een nieuw..

13 april 2014, 4 reacties


De jeugd heeft de toekomst, maar heeft de..

03 april 2014, 3 reacties


Lunchen met Liwwadders!
Iedere dag het belangrijkste
nieuws per email
Vul hier uw e-mailadres in:

-->